Лукомець, Аліна ОлександрівнаАрич, Михайло Іванович2023-08-032023-08-032023Лукомець, А. О. Використання мемів як новітній спосіб візуальної комунікації в підприємництві / А. О. Лукомець, М. І. Арич // Сучасні тенденції розвитку економіки та обліку: наукові горизонти : Всеукраїнська науково-практична конференція 23 березня 2023 р. – Луцьк : ДВНЗ «ДонНТУ». 2023. – С. 242-244https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41017У результаті проведеного дослідження встановлено, що меми є поширеним інструментом візуальної комунікації, яку компанії використовують для просування своїх продуктів. Важливо зазначити, що суб’єкти господарювання використовують цю стратегію візуальної комунікації в контексті подій, особливо актуальних для потенційних споживачів продукту. У свою чергу, це ефективний інструмент для привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. This paper has found that memes are a common visual communication tool that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use this visual communication strategy in the context of events that are particularly relevant to potential consumers of the product. In turn, it is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.otherвізуальна комунікаціямемирекламамаркетингвізуалізаціяспоживаннякафедра маркетингуvisual communicationmemesadvertisingmarketingvisualizationconsumptionВикористання мемів як новітній спосіб візуальної комунікації в підприємництвіThesis