Ковалець, Олександр ОлександровичКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2020-06-222020-06-222019Ковалець, О. О. Бенчмаркінг у системі управління конкурентними перевагами підприємств / О. О. Ковалець, О. Ф. Крайнюченко // Aplikované vědecké novinky : Materiály XV Mezinárodní vĕdecko - praktická konference – Praha : Publishing House, 2019. – Vol. 3. - S. 40-43.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31564Розглянуто бенчмаркінг як метод забезпечення конкурентних переваг та важіль поліпшення конкурентоздатності суб’єкта підприємницької діяльності; досліджено поняття бенчмаркінгу, його зміст та мету; виокремлено основні кроки проведення бенчмаркінгуotherкафедра маркетингубенчмаркінгконкурентні перевагиуправління конкурентними перевагамиbenchmarkingcompetitive advantagescompetitive advantage managementБенчмаркінг у системі управління конкурентними перевагами підприємствThesis