Бакуліна, Світлана АндріївнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2020-06-162020-06-162019Бакуліна, С. А. SPACE- аналіз як сучасний метод визначення стратегічного положення підприємства на ринку / С. А.Бакуліна, Т. Г. Бєлова // Динамиката на съвременната наука-2019 : материали XV международна научна практична конференция. – София : Бял ГРАД -БГ ООД, 2019. – Vol. 7. - С. 3-5.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31422Розглянуто визначення стратегічного становища підприємства на ринку за допомогою Space-аналізу. Наведено основні групи критеріїв оцінювання діяльності компанії : фінансова сила компанії, конкурентоздатність та становище підприємства в певній ніші, привабливість галузі, у якій функціонує компанія, та стабільність ринку, у якому здійснює діяльність підприємство. The definition of the strategic position of the enterprise in the market by means of Space-analysis is considered. The main groups of criteria for evaluating the company's activities are presented: the company's financial strength, competitiveness and position of the company in a particular niche, the attractiveness of the industry in which the company operates, and the stability of the market in which the company operates.кафедра маркетингустратегічний аналізстратегічне становищеSpace-аналізмаркетингова стратегіясstrategic analysisstrategic positionSpace analysismarketing strategySpace-аналіз як сучасний метод визначення стратегічного положення підприємства на ринкуThesis