Kolodiuk, SvitlanaShchehlova, Alla2019-06-102019-06-102019Kolodiuk, S. Digitаl creаtivity / S. Kolodiuk, A. Shchehlova // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій, 11-12 квітня. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. - С. 630.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29652With the advent of new technologies and the Internet it has become quite tough for companies to win customer loyalty. Classic advertising has no effect on people. That made companies improve or even change their branding approaches and marketing campaigns with an emphasis on digital creativity.endigitаl creаtivityglobаl webсreаtivitytаrget аudienceempаthybrаndцифрова креативністьглобальна мережатворчістьцільова аудиторіяемпатіябрендкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїDigitаl creаtivityThesis