Кундєєва, Галина ОлексіївнаАдреюк, Наталія Вікторівна2012-09-122012-09-122011Андреюк, Н. В. Маркетинг розвитку новацій у харчової промисловості / Н. В. Андреюк, Г. О. Кундєєва // Зб. наукових праць «Теоретичні та прикладні питання економіки», Київський національний університет ім.. Т.Г. Шевченка. Інститут конкурентного суспільства. К., 2011. - вип. 26. - С. 180-186.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2504В статті досліджено маркетинг розвитку інновацій, визначено альтернативні напрямів інноваційної діяльності для можливих варіантів розвитку ринку харчової промисловості та відповідних інновацій, запропонована програма реалізації інноваційного процесу на підприємства з позиції розробки новаціїWas investigated a marketing of development of innovations, defined alternative directions of innovative activity for possible variants of market development of food industry for relevant innovations and proposed program of realization innovation process on enterprise from position of product development and innovation processotherпродуктові інноваціїмаркетинг інноваційваріанти розвитку ринкуінноваційний процесfood innovationmarketing of innovationsmarket development optionsprocess innovationкафедра економічної теоріїМаркетинг розвитку новацій у харчової промисловостіArticle