Скригун, Наталія ПетрівнаРозумей, Світлана Борисівна2013-11-182013-11-182008Скригун, Н. П. Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів/ Н. П. Скригун, С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2008. – № 26. – С. 120–122.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11440Розглянуто сутність комплексу маркетингових комунікацій та його елементи, обґрунтована необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача при формуванні комунікаційного міксу, виокремлено типи споживачів з урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару. Essence of complex of marketing communications and his elements is considered, grounded necessity account of type and level motivation of consumer at forming of communication mix, the types of consumers are selected taking into account the level of their motivation, that allows to develop effective strategy advancement of product.uk-UKмаркетингові комунікаціїспоживачмотиваціярекламапотребаmarketing communicationsconsumermotivationadvertisingneedкафедра маркетингуФормування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачівArticle