Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2016-04-072016-04-072016Ткачук, С. В. Інноваційні підходи до підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери нематеріального виробництва / С. В. Ткачук // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 24-25 березня 2016 р. - К., 2016. - С. 203–205.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22763Розглядаються інноваційні маркетингові підходи, що є доцільними у практичному застосуванні підприємствами сфери нематеріального виробництва. The innovation marketing approaches, which are appropriate in the practical application of enterprises in sphere of immaterial production, are considered.uk-UKмаркетинг нематеріальної сфериінноваційні маркетингові підходимаркетингmarketing of non-material sectorinnovational marketing approachesmarketingкафедра маркетингуІнноваційні підходи до підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери нематеріального виробництваThesis