Сологуб, Олена ПетрівнаКапінус, Лариса Василівна2012-12-212012-12-212010Сологуб О. П. Оцінка ефективності інтернет-реклами / О. П. Сологуб, Л. В. Капінус // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2010. - № 3 (11). - С. 65-68.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4732В статті розглянуто рівні та критерії оцінки ефективності інтернет-реклами, а також описано структуру показників, які дають змогу оцінити ефективність реклами в Інтернет-мережі. In article levels and criteria of an estimation of Internet advertising efficiency are considered, also it is described structure of indicators which estimate an advertising efficiency in the Internet.otherінтернет-рекламаinternet advertisingкафедра маркетингуефективність інтернет-рекламивіртуальний ринокefficiency of Internet advertisingvirtual marketОцінка ефективності інтернет-рекламиArticle