Пересічна, Світлана МихайлівнаВербова, Юлія Володимирівна2015-04-032015-04-032015Пересічна, С. М. Світові тенденції розвитку SPA-індустрії / С. М. Пересічна, Ю. В. Вербова // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 193-194.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20075Вивчення мотивацій подорожуючих є визначальним при плануванні нових SPA-пропозицій для туристів, розуміння цих мотивацій досить тісно пов’язане з можливістю задовольнити потреби клієнтів. Тому маркетингові дослідження мотивації споживачів SPA-індустрії користуються великою популярністю серед власників/керівників таких закладів й широко застосовуються ними для коригування маркетингових компаній та просування своїх бреднів на ринок. Study motivations travelers is crucial when planning new SPA-offers for tourists, understanding these motivations is closely linked with the ability to meet customer needs. Therefore, market research consumer motivation SPA-industry are very popular among the owners / managers of these institutions and they are widely used to adjust marketing campaigns and promote their ravings market.otherSPA-індустріятуристична сфератенденції розвиткуSPA-industrytourism spheredevelopment trendsкафедра технології харчування та ресторанного бізнесуСвітові тенденції розвитку SPA-індустріїOther