Колодюк, Світлана АндріївнаТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2018-05-102018-05-102018Колодюк, С. А. Оптимізація маркетингової кампанії: віртуальна і додаткова реальність / С. А. Колодюк, С. В. Ткачук // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23 - 24 квітня 2018 р. - К. : НУХТ, 2018. - С. 237.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27319Розглядаються інноваційні підходи до застосування технологій Digital маркетингу для оптимізації маркетингової кампанії. Digital маркетинга для оптимизации маркетинговой кампании. Innovative approaches to the use of digital marketing technologies for optimization of a marketing campaign are considered.uk-UKмаркетингова кампаніяцифровий маркетингвіртуальна та додаткова реальністьmarketing campaigndigital marketingvirtual and additional realityкафедра маркетингуОптимізація маркетингової кампанії: віртуальна і додаткова реальністьThesis