Капінус, Лариса ВасилівнаБикова, Вероніка ОлександрівнаНіколаєнко, Ірина Володимирівна2021-01-272021-01-272019Капінус, Л. В. Дослідження маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку / Л. В. Капінус, В. О. Бикова, І. В. Ніколаєнко // Проблеми системного підходу в економіці. – 2019. – № 4 (72). – С. 193–199.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32458Статтю присвячено дослідженю маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку. Вивчено сутність онлайн-комунікацій, виявлено підходи до класифікації маркетингових комунікацій та наведено головні ознаки інструментів маркетингових комунікацій з метою розвитку теоретичних аспектів маркетингової науки. Розглянуто методи аналізу ефективності комунікацій підприємства на онлайн-ринку: дослідження фокус-групи у форматі онлайн-опитування та контент-аналіз комунікаційних веб-ресурсів, в тому числі сторінок в соціальних мережах. Описані основні вимоги до проведення онлайн-опистування в фокус групах та можливості підприємства щодо покращення своєї бізнес-діяльності в онлайн-середовищі. Наведено основні складові контент-аналітичного дослідження: спостереження, структурування, формалізація, реферування, аналіз. Представлені емпіричні дослідження щодо ефективності використання комунікаційних інструментів підприємством на онлайн-ринку.otherонлайн-риноконлайн-комунікаціяінтернет-маркетингконтент-аналізonline-marketonline-communicationinternet marketingonline pollingкафедра маркетингуДослідження маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринкуArticle