Скригун, Наталія Петрівна2014-08-072014-08-072009Скригун, Н. П. Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні / Н. П. Скригун // Харчова промисловість. – К. : НУХТ, 2009. – №8. – С. 112-115https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/16320Розглянуто сутність, принципи та задачі портфельного аналізу в системі стратегічного аналізу, досліджено основні параметри та характеристики сучасних методів матричного аналізу, встановлено переваги та недоліки основних матричних моделей. Essence, principles and tasks of portfolio analysis, is considered in the system of strategic analysis, explored basic parameters and descriptions of modern methods of matrix analysis, advantages and lacks of basic matrix models are set.uk-UKмаркетингпортфельний аналізмаркетингове плануванняmarketingportfolio analysismarketing planningкафедра маркетингуВикористання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванніArticle