Perebiynis, JuliaDuzhyk, Nataliia2023-06-222023-06-222023Perebiynis, J. Marketing events during the war of Russia against Ukraine / J. Perebiynis, N. Duzhyk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 89 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 3-7 квітня 2023 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2023. – Ч. 3. – С. 514https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40915The current trends in event marketing caused by the Russian invasion to Ukraine were identified. In response to the war conditions, organizing mass events in Ukraine has been postponed. Due to the problems with electricity, holding online events is less practical. Instead, marketers focus on winning and uniting a dedicated community. Визначено сучасні тенденції івент-маркетингу, спричинені російським вторгненням в Україну. Через воєнні умови проведення масових заходів в Україні відкладено. Організація онлайн-заходів є менш практичною через проблеми з електрикою. Натомість, маркетологи зосереджуються на завоюванні та об’єднанні відданої спільноти.otherкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїpromotionmarketing initiativeonline eventsorganizational changeпросуваннямаркетингова ініціативаонлайн-подіїорганізаційні зміниMarketing events during the war of Russia against UkraineThesis