Шаповал, Олена ФедорівнаКоннова, Любов Олександрівна2012-06-262012-06-262010Шаповал, О. Ф. Інформаційні систети у маркетингу : конспект лекцій для студ. напряму 6030507 "Маркетинг" усіх форм навч. / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова. – Київ : НУХТ, 2010. – 90 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1893В конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Інформаційні системи у маркетингу». Метою дисципліни є отримання поглиблених знань студентами в галузі побудови та використання інформаційних систем та Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності.Abstract of lectures contains study materials of “Marketing Information Systems” course. This course is intened to strengthen students’ knowledge in the methodology of constraction and effective use of information systems and Internet- technologies in marketing activities.інформаційна система маркетингукомп’ютерні мережіінтернет-технологіїелектронний маркетингmarketing information systemscomputer networksinternet-technologieseMarketingкафедра маркетингукафедра економіки праці та менеджментуІнформаційні системи у маркетингу