Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2024-10-312024-10-312022Бєлова, Т. Г. Концептуальні засади наукової творчості в маркетингових дослідженнях / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Science and innovation of modern world : proceedings of the II International scientific and practical conference, 26–28 October 2022. – London, United Kingdom : Cognum Publishing House, 2022. – Pp. 765–771.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45298Стаття присвячена концептуальним засадам наукової творчості, зокрема, у маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність концептуального підходу до здійснення маркетингової діяльності. Обґрунтовується необхідність застосування сучасних маркетингових концепцій у функціонуванні підприємства. Особлива увага приділяється впровадженню концепції взаємовідносин. Наводяться чинники, які сприяють зміцненню зв’язків підприємства з клієнтами. Пропонуються основні шляхи покращення роботи компанії із споживачами задля встановлення стійких стосунків.The article is devoted to the conceptual foundations of scientific creativity, in particular, in marketing research. The need for a conceptual approach to the implementation of marketing activities is proven. The need to apply modern marketing concepts in the functioning of the enterprise is substantiated. Special attention is paid to the introduction of the concept of mutual relations. Factors that contribute to strengthening the company's relations with customers are given. The main ways of improving the company's work with consumers in order to establish stable relations are proposed.ukкафедра маркетингунаукова творчістьмаркетингові дослідженнямаркетингові концепціїстосунки з клієнтамиконцепція взаємовідносинscientific creativitymarketing researchmarketing conceptscustomer relationsthe concept of mutual relationsКонцептуальні засади наукової творчості в маркетингових дослідженняхThesishttps://orcid.org/0000-0002-2269-6147https://orcid.org/0000-0002-0811-696X