Високос, Олексій2015-06-232015-06-232013Високос, О. Теоретичні основи планування потенціалу підприємства в умовах ринку / О. Високос // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 14 – 15 березня 2013 р. : тези доповідей. — К.: НУХТ, 2013. — С. 12-14.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21343В умовах розвитку ринкових відносин, посилення конкурентної боротьби, виходу на зовнішні ринки, підприємства харчової промисловості для забезпечення своєї конкурентоспроможності повинні вирішити цілий ряд проблем різнопланового характеру, які гальмують їх розвиток. With the development of market economy, increased competition, access to foreign markets, the food industry to ensure its competitiveness must solve a number of problems of diverse nature that hamper their development.otherплануванняпотенціалринокplanningpotentialmarketТеоретичні основи планування потенціалу підприємства в умовах ринку