Кучинська, Дар'я В.Бєлова, Тетяна Геннадіївна2012-09-272012-09-272010Кучинська, Д. В. Дослідження соціологічних потоків покупців продукції підприємства / Д. В. Кучинська, Т. Г. Бєлова // Економiка: проблеми теорiї та практики. - 2010. - Вип. 259. - С. 1308-1314.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3040Стаття присвячена дослідженню соціологічних потоків потенційних покупців продукції підприємства, зокрема кондитерської та хлібопекарської галузей. Визначено соціально-демографічні характеристики реальних споживачів, їх географічну локалізацію присутності і спонукальні мотиви щодо купівлі, основні шляхи підвищення зацікавленості покупців у продукції підприємства.The article deals with the research of the potential social consumer traffic of the enterprise’s products, particularly pastry shop and bakery. It presents the determination of the social and demographic features of the real consumers, geographical localization of the presence and incentive reasons connected with the relation to a purchase, and also basic ways of increasing the personal interest of buyers of the enterprise’s products.otherсоціологічний потікsociological streamгеографічна концентраціямотиви покупкиспоживачіgeographical concentrationreasons of purchaseconsumerкафедра маркетингуДослідження соціологічних потоків покупців продукції підприємстваArticle