Капінус, Лариса Василівна2012-12-272012-12-272009Капінус, Л. В. Методика оцінки продуктивності реклами / Л. В. Капінус // Збірник статей «Формування ринкових відносин в Україні». – К.: НДЕУ Міністерства економіки України, 2009. - № 10 (101). – С. 141-144.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5119В статті описана методика оцінки продуктивності реклами як часткової продуктивності економічної діяльності. Проведений аналіз ефективності використання рекламних витрат на підприємстві по виробництву безалкогольних напоїв через показник продуктивності реклами. The article describes methods of evaluating advertising as partial productivity of economic activities. The analysis of the effectiveness of advertising spend in the company producing soft drinks through advertising performance metric.otherрекламаadvertisingпродуктивністьproductivityкафедра маркетингуМетодика оцінки продуктивності рекламиArticle