Опря, Наталія ВалеріївнаТюха, Ірина Володимирівна2014-11-282014-11-282014Опря, Н. Управління конкурентними перевагами аграрних підприємств на світовому ринку овочів / Н. Опря, І. Тюха // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 237-238.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18806Здобуття конкурентних переваг є стратегічно важливим для суб'єктів господарювання в ринковій економіці. Саме конкурентні переваги підприємств визначають можливість зайняття лідируючої позиції на ринку. Аграрним підприємствам необхідно проводити якісну оцінку своїх власних конкурентних переваг та розробляти комплекс заходів щодо їх посилення. Значні обсяги внутрішнього виробництва овочів разом з стійким високим рівнем попиту на них на світовому ринку сприяють входженню аграрних підприємств до групи світових лідерів експортерів овочевих. Gaining competitive advantage is of strategic importance to the economic operators in a market economy. This competitive advantage determine the possibility of occupying the leading position in the market. Agricultural enterprises must conduct a qualitative assessment of their own competitive advantages and develop a set of measures to strengthen it. Significant amounts of domestic production of vegetables along with persistent high levels of demand on the world market of agricultural enterprises promote entry to a group of world leaders vegetable exporters.uk-UKуправлінняконкурентні перевагиаграрні підприємствасвітовий ринок овочівmanagementcompetitive advantageagricultural enterprisesworld market vegetablesкафедра економіки праці та менеджментуУправління конкурентними перевагами аграрних підприємств на світовому ринку овочівOther