М'якшило, Олена МихайлівнаДжуренко, Тетяна Сергіївна2014-12-052014-12-052014М'якшило, О. М. Дослідження методів пошуку маркетингових даних в мережі Internet / О. М. М'якшило, Т. С. Джуренко // Сучасні методи, інформаційне, програмне та технічне забезпечення систем управління організаційно-технічними та технологічними комплексами : матеріали Міжнародної науково-технічної конференції, 27 лист. 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 208-209.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19066Мета дослідження - дослідити та проаналізувати існуючі пошукові системи з точки зору їх ефективності для збору маркетингової інформації в мережі Інтернет, підвищити ефективність пошукових процесів у глобальній мережі. The aim - to explore and analyze the search engines in terms of their effectiveness in collecting marketing information on the Internet, to improve the search process in the global network.uk-UKinternetмаркетингпошук данихmarketingdata miningкафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпекиДослідження методів пошуку маркетингових даних в мережі InternetOther