Грицай, Вікторія ВолодимирівнаАрич, Михайло Іванович2023-08-032023-08-032023Грицай, В. В. Динамічні зображення в рекламі як інструмент візуальної комунікації / В. В. Грицай, М. І. Арич // Сучасні тенденції розвитку економіки та обліку: наукові горизонти : Всеукраїнська науково-практична конференція 23 березня 2023 р. – Луцьк : ДВНЗ «ДонНТУ». 2023. – С. 221-222https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41016У роботі досліджено, що динамічні зображення – це цікавий спосіб привернення уваги споживача у візуальній комунікації. З його допомогою можна ще більше привернути увагу клієнтів та потенційних клієнтів до свого бренду. Також варто відмітити, що використання динамічних зображень в рекламі як інструменту візуальної комунікації є важливим та дієвим інструментом підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання як в Україні, так і для іноземних підприємств. This paper has investigated that dynamic images are an interesting way of attracting the consumer's attention in visual communication. With its help, you can draw the attention of customers and potential customers to your brand even more. It is also worth noting that the use of dynamic images in advertising as a visual communication tool is an important and effective tool for increasing the competitiveness of business entities both in Ukraine and for foreign enterprises.otherвізуалізаціярекламадинамічні зображеннявізуальна комунікаціякафедра маркетингуvisualizationadvertisingdynamic imagesvisual communicationДинамічні зображення в рекламі як інструмент візуальної комунікаціїThesis