Носенко, Наталія СергіївнаБаталова (Понежда), Олена Анатоліївна2013-05-272013-05-272001Носенко, Н. А. Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції / Н. А. Носенко, О. А. Понежда // Акціонер. – 2001. - № 6/7. – С. 7.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7962Застосування методики по оцінці рівня конкурентоспроможності дає можливість на підприємствах здійснювати комплекс взаємопов’язаних заходів по підвищенню якості продукції, що випускається. При цьому найбільш значущим моментом є перегляд і поновлення номенклатури продукції, що випускається, з метою її успішної реалізації на ринку. Application of method by estimation of level of competitiveness enables to carry out the complex of vzaemopov’yazanikh measures on upgrading products which is produced on enterprises. Thus the most meaningful moment is a revision and proceeding in the nomenclature of products which is produced, with the purpose of it successful realization at the market.otherконкурентоспроможність продукціїринкові умовиcompetitiveness of productsmarket conditionsкафедра економіки праці та менеджментуМетоди оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукціїArticle