Стеценко, Вікторія Анатоліївна2014-07-092014-07-092014Стеценко, В. А. Дослідження напрямків маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості України / В. А. Стеценко // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : всеукраїнська науково-практична конференція, 24-25 квітня 2014 р. - К. : НУХТ, 2014. — С. 80-83.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15995Важливість харчової промисловості для економіки України обумов-лена її питомою вагою в загальних обсягах виробництва і реалізації промислової продукції, експортним потенціалом. У 2011 році харчова промисловість займала друге місце за обсягами реалізованої продукції, її частка в структурі ВВП України становила 16 %, включаючи напої і тютюнові вироби. The importance of the food industry for the economy of Ukraine obumov-county its proportion in the total production and sales of industrial products, export potential. In 2011, the food processing ranked second in terms of sales, its share in GDP of Ukraine was 16%, including drinks and tobacco.uk-UKпромислова продукціяхарчова промисловістьмаркетинговий комплексindustrial productsfood processingmarketing mixкафедра маркетингуДослідження напрямків маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості УкраїниOther