Лісовська, Інна МиколаївнаСтахурський, Валерій Олександрович2018-05-102018-05-102018Лісовська, І. М. Якість обслуговування як невід’ємний елемент маркетингового міксу сфери послуг / І. М. Лісовська, В. О. Стахурський // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23 - 24 квітня 2018 р. - К. : НУХТ, 2018. - С. 243.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27320Розглядаються підходи до розуміння якості обслуговування у сфері нематеріального виробництва. Approaches to understanding the quality of service in the field of non-material production are considered.uk-UKякість послугякість обслуговуваннямаркетинг послугquality of servicesquality of service processmarketing of servicesкафедра маркетингуЯкість обслуговування як невід’ємний елемент маркетингового міксу сфери послугThesis