Скригун, Наталія ПетрівнаБєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-12-162013-12-162006Скригун, Н. П. Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової марки / Н. П. Скригун, Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. – К: НУХТ, 2006. – № 18. – С. 116-119.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12151В статті сконцентровано увагу на дослідженні ролі ціни в системі формування цінності торгової марки, розглянуто сутність витратних та маркетингових підходів до ціноутворення, їх переваги та недоліки та зв’язок з цілями ціноутворення, розкрито особливості систем нетто- та брутто-ціноутворення, визначено фактори, які впливають на вибір стратегії і тактики ціноутворення. In the article attention is concentrated on research of role of price in the system of forming of value of trade mark, essence of the expense and marketings going is considered near pricing, their advantages and failings and connection with the aims of pricing, the features of the systems of netto- and gross-pricing are exposed, certainly factors which influence at choice strategy and tactic of pricing.uk-UKцінаціноутворенняцінове позиціюваннястратегія преміального ціноутворенняpricepricingprice keepingstrategy of the bonus pricingкафедра маркетингуЦінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової маркиArticle