Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаЄрошина, Н. О.2013-07-022013-07-022013Бєлова, Т. Г. Конкурентні позиції підприємства на ринку: проблеми визначення та оцінювання / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Н. О. Єрошина // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. – 2013. - № 4. – С. 101-105.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8736Розглянуто теоретичні засади визначення конкурентних позицій підприємства на ринку та обґрунтовано необхідність знання власного положення підприємства на ринку відносно своїх конкурентів. Наведено підходи щодо оцінювання конкурентної позиції підприємства на ринку. The theoretical fundamentals of competitive position on the market and the necessity of knowledge of their own position on the market over their competitors. An approach for evaluating the competitive position on the market.конкурентна позиціявизначення конкурентної позиції підприємствапідходи щодо оцінювання конкурентної позиції підприємстваcompetitive positiondetermine the competitive position of the companyapproaches for assessing the competitive position of the companyкафедра маркетингуКонкурентні позиції підприємства на ринку: проблеми визначення та оцінюванняArticle