Гнатенко, Олена Андріївна2012-02-152012-02-152010Гнатенко, О. А. Формування управлінського рішення щодо підвищення конкурентоспроможності продукції на прикладі підприємств-виробників молочних консервів / О. А. Гнатенко // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії. - 2010. - Вип. 10 (113). – С. 123−126.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/247Запропоновано використання методики ідентифікації оптимального рішення на основі структурних характеристик конкурентоспроможності продукції та на основі рейтингового аналізу. Здійснено практичну реалізацію такої методи та відображено її результати.The use of method of authentication of optimum decision is offered on the basis of structural descriptions of competitiveness of products and on the basis of rating analysis. Practical realization is carried out such the methods and its results are represented.otherуправлінське рішенняadministrative decisionконкуренціяконкурентоспроможність продукціїcompetitioncompetitiveness of productsкафедра фінансівФормування управлінського рішення щодо підвищення конкурентоспроможності продукції на прикладі підприємств-виробників молочних консервів