Kuzmin, OlegPolyovyk, VolodymyrNiemirich, OleksandraMikhailov, BohdanYavorska, OksanaBulakh, Olena2024-05-092024-05-092024The role of PR in the restaurant business: impact and opportunities / O. Kuzmin, B. Mikhailov, V. Polovyk, O. Niemirich, O. Yavorska, O. Bulakh // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р. – Київ : НУХТ, 2024. – Ч. 3.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43080В тезах доповіді досліджується роль і значення зв'язків з громадськістю (PR) у ресторанному бізнесі. У ньому обговорюються виклики, з якими стикається сучасний ресторанний бізнес, і підкреслюється, як такі PR-технології, як організація заходів, взаємодія зі ЗМІ та управління соціальними мережами, можуть сприяти успіху та розвитку закладів. Дослідження підкреслює необхідність постійного вдосконалення та адаптації PR-стратегій для ефективного реагування на мінливі споживчі вподобання, посилення конкуренції та попиту на здорову та екологічну їжу. Воно також підкреслює важливість аналізу зворотного зв'язку з клієнтами та моніторингу реакції аудиторії для оцінки ефективності PR-стратегій. Виявлено, що позитивний імідж ресторану, досягнутий за допомогою PR, привертає увагу клієнтів, формує довіру споживачів, ефективно управляє кризовими ситуаціями та сприяє розвитку партнерських відносин. Результати дослідження підкреслюють важливість PR у ресторанному бізнесі та наголошують на необхідності стратегічного PR-планування та реалізації для досягнення успіху на конкурентному ринкуThe thesis explores the role and importance of public relations (PR) in the restaurant business. It discusses the challenges faced by the modern restaurant business and emphasizes how PR technologies such as event management, media relations and social media management can contribute to the success and development of establishments. The study emphasizes the need for continuous improvement and adaptation of PR strategies to effectively respond to changing consumer preferences, increased competition and demand for healthy and sustainable food. It also emphasizes the importance of analyzing customer feedback and monitoring audience reactions to assess the effectiveness of PR strategies. It was found that a positive image of a restaurant achieved through PR attracts customers' attention, builds consumer trust, effectively manages crisis situations and promotes the development of partnerships. The results of the study emphasize the importance of PR in the restaurant business and emphasize the need for strategic PR planning and implementation to succeed in a competitive marketenкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїзв’язки з громадськістю (PR)ресторанна індустріявикликиуспіхpublic relations (PR)restaurant industrychallengessuccessThe role of PR in the restaurant business: impact and opportunitiesAbstracthttps://orcid.org/0009-0005-3479-1466https://orcid.org/0000-0001-9321-6684https://orcid.org/0000-0001-8760-3813