Шаповал, Олена ФедорівнаКоннова, Любов ОлександрівнаКириченко, Т. С.2015-05-152015-05-152014Шаповал, О. Ф. Маркетингові інструменти виходу підприємства на нові зарубіжні ринки / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова, Т. С. Кириченко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів та природокористування України : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 200, Ч. 1. – С. 341–346.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20400Досліджено механізм розширення каналів та ринків збуту продукції підприємства в процесі виходу на нові зарубіжні ринки країн Європи. The article dedicated to research of enterprise marketing tools application from new abroad markets.кафедра маркетингуринки збуту продукціїканали збуту продукціїзарубіжні ринкимаркетингові інструментибіопаливоproduct sale marketsproduct sale channelsforeign marketsmarketing toolsbagfulМаркетингові інструменти виходу підприємства на нові зарубіжні ринкиArticle