Чередніченко, Галина АнатоліївнаШапран, Людмила ЮліївнаКуниця, Людмила Іванівна2012-07-052012-07-052009Чередніченко, Г. А. Проектна методика навчання іноземній мові в контексті сучасних педагогічних технологій / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Нові технології навчання. - 2009. -Спец. випуск. – С. 106-107.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2067Проектний підхід у викладанні іноземної мови сприяє посиленню індивідуалізації процесу навчання, пошуку оптимального поєднання теорії та практики, актуалізації наявних знань та вмінь студентів. В статті автори дослідили основні завдання методу проектів.The design approach in teaching a foreign language enhances individualized learning process, finding the optimal combination of theory and practice, updating existing knowledge and skills of students. In this article the authors investigated the main task of the method projects.otherпроектний підхідзнання та вмінняметод проектівdesign approachknowledge and skillsmethod projectsкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїПроектна методика навчання іноземній мові в контексті сучасних педагогічних технологій