Карпець, Володимир ВалентиновичСтахурський, Валерій Олександрович2016-05-252016-05-252016Карпець, В. В. Роль та значення технічних комунікацій у маркетингу / В. В. Карпець, В. О. Стахурський // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 82-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 13–14 квітня 2016 р. – Київ, 2016. – С. 221.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23408Розглядаються роль та значення застосування технічних засобів під час маркетингових комунікацій. The role and meaning of using of technical means during marketing communications are examined.uk-UKмаркетингтехнічні комунікації у маркетингумаркетингові комунікаціїmarketingtechnical communications in marketingmarketing communicationsкафедра маркетингуРоль та значення технічних комунікацій у маркетингуThesis