Грищенко, Діана ГригорівнаЙосифчук, Ярослав Миколайович2022-01-242022-01-242021Грищенко, Д. Г. Формування HR-бренду компанії та його оцінювання / Д. Г. Грищенко, Я. М. Йосифчук // Економіка та суспільство. – 2021. – Вип. 26.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36952У статті розглянуто точки зору зарубіжних та вітчизняних вчених, які досліджували теоретичні і практичні аспекти формування HR-бренда. Виокремлено і проаналізовано модель, яка на думку авторів, є найефектив-нішою. Здійснено аналіз HR-бренду ПрАТ «ОБОЛОНЬ» за різними методиками для отримання об’єктивних результатів. Рівень залученості персоналу як прямий індикатор стану HR-бренду компанії досліджено за до-помогою опитувальника Q12. На основі комплексної авторської методики Мокіної С.М. за точками контакту, здійснено загальну оцінку та детально досліджено внутрішній та зовнішній HR-бренд. Розраховано індекс сили бренду роботодавця та побудовано діаграму і матрицю бренду роботодавця, що дозволяє виділити сфери, які потребують втручання для підвищення результативності бренда. Отримані результати можуть бути використані в теорії та практиці формування HR-бренду компанії.otherбренд роботодавцязалученість працівниківкомплексна методика за точками контактуформування HR-брендаоцінювання HR-брендаemployer brandHR-brand buildingcomprehensive point-of-contact methodologyHR-brand as-sessmentemployee engagementкафедра економіки праці та менеджментуФормування HR-бренду компанії та його оцінюванняArticle