Харчишина, Олена Володимирівна2012-09-262012-09-262011Харчишина, О. В. Теоретико-методологічні засади розробки корпоративного кодексу підприємств харчової промисловості / О. В. Харчишина // Сталий розвиток економіки. – 2011. – № 2. – С. 152–156.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3032Розглянуто важливий інструмент формування організаційної культури сучасного підприємства – корпоративний кодекс. Узагальнено теоретико-методологічну та нормативну базу формування корпоративних кодексів. Зроблено висновок про недосконалість методологічної і нормативної бази створення корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо формування і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловостіAn important instrument of corporate culture forming – corporate codex is considered. The paper generalizes theoretical, methodological and normative base of corporate codex. It also dwells upon imperfection of methodological and normative base of corporate codex forming. The paper describes recommendations about forming and improvement of corporate codexes on food industry enterprises.otherпринципи корпоративного управлінняорганізаційна культуракорпоративний кодексprinciples of corporate managementorganizational culturecorporate codexТеоретико-методологічні засади розробки корпоративного кодексу підприємств харчової промисловостіArticle