Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаКутас, Олена Олександрівна2013-06-172013-06-172003Стахурська, С. В. Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства / С. В. Стахурська, О. О. Кутас // Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості : програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 22-24 квітня 2003 р. – К.: НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 68.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8335Дається визначення поняття брендінг та розглядаються задачі, вирішення яких необхідне для ефективного брендінгу Determine the notion of branding and discusses problems whose solution is required for effective brandingotherбрендбрендингвиробнича стратегія підприємствастратегія брендуbrandbrandingmanufacturing enterprise strategybrand strategyкафедра маркетингукафедра економіки праці та менеджментуБрендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємстваThesis