Лелека, Ольга Олександрівна2014-07-092014-07-092014Лелека, О. О. Інтернет — реклама та шляхи підвищення ефективності / О. О. Лелека // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : всеукраїнська науково-практична конференція, 24-25 квітня 2014 р. - К. : НУХТ, 2014. — С. 67-70.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15997У наш час стрімкого розвитку Інтернету в Україні інтернет-реклама стає дедалі більш значним маркетинговим інструментом й більш засто-совуваним вітчизняними рекламодавцями способом просування товарів і послуг у Мережі. Це обумовлено, з одного боку, бурхливим характе-ром росту електронної комерції в Україні, а з іншого, — низ-кою специфічних особливостей інтернет-реклами, які виділяють її з комплексу маркетингового інструментарію. Nowadays, the rapid development of the Internet in Ukraine online advertising becomes more significant marketing tool and a collateral sovuvanym national advertisers a way to promote products and services on the web. This is due, on the one hand, the rapid growth characterized rum electronic commerce in Ukraine, and the other - the bottom-ing specific features of Internet advertising that distinguish it from the set of marketing tools.uk-UKрекламацільова аудиторіярекламодавецьadvertisingtarget audienceadvertiserкафедра маркетингуІнтернет — реклама та шляхи підвищення ефективностіOther