Капінус, Лариса Василівна2012-12-282012-12-282008Капінус, Л. В. Дослідження ставлення споживачів до товару за допомогою інтеграційних моделей / Л. В. Капінус // Наукові праці НУХТ. – 2008. – № 27. – С. 53-57.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5141В статті розглянуті теоретичні підходи щодо оцінювання ставлення споживачів до торговельної марки як важливого чиннику впливу на формування процесу прийняття рішення про покупку. Для отримання інформації про ставлення споживачів до товару використано інтеграційні (багатофакторні) моделі. The article reviews theory issues about attitude of consumer to the trade mark. It is so important for the buying process. Multifactor models are used for information about attitude of consumer to the trade mark.otherспоживачconsumerставлення споживачівінтеграційні моделіattitude of consumermultifactor modelsкафедра маркетингуДослідження ставлення споживачів до товару за допомогою інтеграційних моделейArticle