Соломянюк, Наталія Миколаївна2013-09-162013-09-162012Соломянюк, Н. М. Теоретичні основи планування в маркетингу / Н. М. Соломянюк // Матеріали 8-ї Міжнародної науково-практичної інтернет конференції «Питання сучасної науки і освіти». - К : 2012. - С. 66-68.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9680Планування в сучасних умовах господарювання - це процес, за якого збігаються інтелектуальні, інтуїтивні та раціоналістичні прийоми, що дозволяють поєднати формальний та неформальний аспекти управління, аби забезпечити впорядкованість заходів щодо реалізації стратегій для досягнення поставлених цілей. Planning in the modern terms of menage is a process, when intellectual, intuitional and rationalistic receptions that allow to connect formal and informal aspects management for providing to efficiency measures in relation to realization strategies for the achievement of the put aims gather.планування в маркетингуmarketing planningмаркетинговий планmarketing planкафедра маркетингуТеоретичні основи планування в маркетингуThesis