Страшинська, Лариса Володимирівна2020-07-022020-07-022019Страшинська, Л. В. Світові тенденції формування культури споживання харчових продуктів / Л. В. Страшинська // Сучасні тенденції та проблеми розвитку економіки : матеріали круглого столу, 31 жовтня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 25–27.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31769Проаналізовано ринок харчових продуктів з точки зору споживчих вподобань, визначено світові тенденції формування культури споживання з урахуванням прискорення оперативності обслуговування, акцентовано увагу на взаємопроникнення роздрібних мереж, ресторанів і сервісів. The food market is analyzed from the point of view of consumer preferences, the world tendencies of formation of culture of consumption taking into account acceleration of efficiency of service are defined, attention is focused on interpenetration of retail networks, restaurants and services.кафедра маркетингуоперативність обслуговуванняринок харчових продуктівзростаючий попиткультура споживанняспоживчі вподобанняготові блюдаefficiency of servicefood marketgrowing demandconsumption cultureconsumer preferencesready mealsСвітові тенденції формування культури споживання харчових продуктівThesis