Римаренко, Марія КостянтинівнаЛитвинець, Лариса Федорівна2014-11-052014-11-052014Римаренко, М. Фактори впливу на формування стратегії підприємства / М. Римаренко, Л. Литвинець // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 89-91.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17998Вибір стратегії здійснює керівництво (підприємства ) фірми на основі аналізу ключових факторів, що характеризують її стан і зовнішнє середовище, портфеля продукції , а також характеру і сутності реалізованих стратегій. Слід зазначити, що єдиної стратегії не існує. Кожна фірма унікальна у своєму роді, тому і процес вироблення стратегії специфічний, тому що залежить від позиції підприємства на ринку, динаміки його розвитку, потенціалу, поведінки конкурентів, характеристик виробленого ним товару чи послуг та стану економіки. Selection strategy manages (enterprise) firms based on the analysis of key factors that characterize its condition and the environment, the product portfolio and the nature and essence of the implemented strategies. Note that there is no single strategy. Each company is unique in its own way, so the process of developing a specific strategy, as it depends on the position on the market, the dynamics of its development potential, the behavior of competitors, it features produced goods or services and the economy.uk-UKстратегіякерівництвопродукціяекономікаstrategyleadershipproductioneconomyкафедра готельно-ресторанної справиФактори впливу на формування стратегії підприємстваOther