Будник, Ганна ОлександрівнаАртюх, Тетяна Миколаївна2016-10-112016-10-112016Будник, Г. О. Теоретичні основи формування товарної інформації декоративних косметичних виробів / Г. О. Будник, Т. М. Артюх // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 82 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 13–14 квітня 2016 р. – К.: НУХТ, 2016. – Ч. 1. – С. 119.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24389За останні роки відбулося насичення внутрішнього ринку країни різноманітними товарами вітчизняного та закордонного виробництва, що призвело до падіння напруги споживчого попиту. В цих умовах різко зросли вимоги до якості продукції, безпеки для споживача і навколишнього середовища. In recent years, there was a saturation of the domestic market a variety of products of domestic and foreign production, leading to voltage drop in consumer demand. In these conditions dramatically increased demands on product quality, consumer safety and the environment.uk-UKкафедра експертизи харчових продуктівдекоративні косметичні виробитоварна інформаціяякість та безпечністьdecorative cosmetic productsproduct informationquality and safetyТеоретичні основи формування товарної інформації декоративних косметичних виробівOther