П'янкова, Оксана Василівна2012-09-192012-09-192010П’янкова, О. В. Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України / О. В. П’янкова // Наукові праці НУХТ. - 2010. - № 36. - С. 180-186.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2749В статті висвітлено результати досліджень щодо оцінки брендів вітчизняними агенціями, проаналізовано позиції брендів підприємств харчової промисловості у «Рейтингу корпоративних брендів»The article considered results of research about estimation of brands native agency, analysed position of company brands by food industry in «Rating of corporative brands»otherбрендbrandоцінка брендівметоди оцінкикафедра економіки праці та менеджментурейтингestimation brandsmethods of the estimationratingОцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості УкраїниArticle