Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2014-06-172014-06-172014Ткачук, С. В. Методичні засади формування транспортної стратегії підприємства як важливий інструмент забезпечення товароруху від виробника до кінцевого споживача / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць / Наук. ред. І. Г. Манцуров. - К., 2014. - Вип. 4 (155). - С. 94 – 100.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15222У роботі запропоновані методичні засади формування транспортної стратегії для підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності. Визначені складові транспортної стратегії; проаналізовані фактори впливу на вибір виду транспорту та способу транспортування. Подано алгоритм формування транспортної стратегії. The methodical basis of forming of transport strategy for enterprises-subjects of external economic activity is offered. The parts of transport strategy are defined; the factors dealing with the choosing of the type of transport and method of transportation are analyzed. The algorithm of transport strategy forming is proposed.uk-UKтранспорттранспортуваннятранспортна стратегіяінтермодальні перевезеннязовнішні перевізникитранспортно-експедиційні послугиtransporttransportingtransport strategyintermodal transportationexternal transport agenciestransporting-expedition servicesкафедра маркетингуМетодичні засади формування транспортної стратегії підприємства як важливий інструмент забезпечення товароруху від виробника до кінцевого споживачаArticle