Ферт, Альона ВолодимирівнаСкригун, Наталія Петрівна2017-12-222017-12-222016Ферт, А. В. Інструменти збільшення потоку клієнтів салонів краси / А. В. Ферт, Н. П. Скригун // Ключови въпроси в съвременната наука – 2016 : материали за 11-а международна научно практична конференция, 2016. – Том 2. - Икономики София. «Бял ГРАД-БГ» ООД. – С. 61-63.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26444В роботі розглянуто інструменти збільшення потоку клієнтів салонів краси. Дослідження показали, що наразі існує досить багато iнструментiв пiдвищення i збiльшення прибутку. Тому, класифiкувавши своїх клiєнтiв, у компанії з’являється можливiсть запропонувати бiльш iндивiдуалiзований пакет продукцiї з супутнiми i додатковими послугами. The paper considers the tools for increasing the flow of beauty salon clients. Studies have shown that there are many tools and tools to increase and increase profits. Therefore, by classifying its clients, the company has the opportunity to offer a more individualized product package with concomitant and ancillary services.uk-UKмаркетингрекламапідприємствоінструментипотік клієнтівmarketingadvertisingenterprisetoolsflow of clientsкафедра маркетингуІнструменти збільшення потоку клієнтів салонів красиThesis