Філоненко, Т. М.Тюха, Ірина Володимирівна2014-11-292014-11-292014Філоненко, Т. Система управління програмою маркетингу на підприємствах-суб'єктах зовнішньоекономічної діяльності в забезпеченні їх виходу на зовнішній ринок / Тамара Філоненко, Ірина Тюха // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 234-235.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18863Маркетинг, будучи дуже складним явищем, що має першорядне значення для успіху будь-якого підприємства, припускає розробку загального плану - стратегії маркетингу для товарів і послуг фірми. Marketing as a complex phenomenon that is paramount to the success of any enterprise, involves the development of an overall plan - a marketing strategy for products and services company.uk-UKсистема управліннямаркетингзовнішньоекономічна діяльностьзовнішній ринокmanagement systemmarketingforeign marketsforeign economic activityкафедра економіки праці та менеджментуСистема управління програмою маркетингу на підприємствах-суб'єктах зовнішньоекономічної діяльності в забезпеченні їх виходу на зовнішній ринокOther