Зінькевич, Олексій ПетровичСафонов, Володимир МихайловичНещадим, Олександр Михайлович2016-05-232016-05-232015Зінькевич, О. П. Роль мотиваційної компоненти процесу вивчення математики / О. П. Зінькевич, В. М. Сафонов, О. М. Нещадим // Сучасні науково-методичні проблеми математики у вищій школі : матеріали Міжнародної науково-методичної конференції, 25–26 червня 2015 р. – Київ : НУХТ, 2015. – С. 228–230.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23364Вивчення математики повинно сприяти виявленню у студентів живої зацікавленості до того, як математика «працює» в економічних дисциплінах і безпосередній професійній діяльності, тоді сама по собі буде розв’язана проблема подолання розриву між теорією та практикою. The study of mathematics should help to identify the students' interest to live as mathematics "works" in economic disciplines and direct professional activities, while itself will be solved the problem of bridging the gap between theory and practice.uk-UKкафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.мотиваційний компонентпроцес вивченняматематикаmotivational componentlearning processmathematicsРоль мотиваційної компоненти процесу вивчення математикиOther