Махинько, Валерій МиколайовичМахинько, Людмила ВасилівнаХархалуп, Михайло Юрійович2023-10-172023-10-172023Махинько, В. М. Творчий потенціал студентів технічного університету: можливості розвитку / В. М. Махинько, Л. В. Махинько, М. Ю. Хархалуп // SWorldJournal. – 2023. – № 20, Ч 2. – С. 38-442663-5712https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41185Сучасне постіндустріальне суспільство вимагає відповідних фахівців для свого ефективного функціонування. Але вони повинні володіти не лише технічними навичками свого фаху, але й мати розвинені здібності до технічної творчості. Адже технічний прогрес неможливий без інновацій, в основі яких — генерування новий ідей і рішень. Аби відповідати цим викликам, сучасний технічний університет потребує ширшого впровадження у свою освітню програму різноманітних навчальних курсів з розвитку технічної творчості (креативності). У статті розглянуто найпоширеніші методики розвитку творчого мислення, запропоновано критерії їх вибору й можливі способи оцінювання. Визначено основні напрями, в яких повинен рухатися заклад технічної вищої освіти, аби його випускники стали висококваліфікованими та інноваційними фахівцями. Тільки в цьому випадку вони будуть здатними відповідати на різноманітні виклики сучасного інформаційно-технологічного світу і передбачати майбутні запити суспільства. Modern post-industrial society requires appropriate specialists for its efficient functioning. But they must have not only technical skills in their profession but also developed abilities for technical creation. After all, technical progress is impossible without innovations, which are based on the generation of new ideas and solutions. To meet these challenges, a modern technical university requires a wider introduction of various educational courses in the development of technical creativity into its curriculum. The paper considers the most common methodologies for the development of creative thinking, suggests criteria for their selection and possible methods of assessment. It determines the main directions a higher technical education institution should move in for its graduates to become highly qualified and innovative specialists. Only in this case will they be able to respond to the various challenges of the modern information technology world and anticipate future society’s requests.otherкреативністьтехнічна творчістьуніверситетметодики творчостіінноваціїcreativitytechnical creative workuniversitymethodology of creative workinnovationкафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробівТворчий потенціал студентів технічного університету: можливості розвиткуArticle