Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2012-09-202012-09-202012Ткачук, С. В. Формування глобального портфеля товарів/ринків підприємством – суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - К., 2012. - № 5/1 (132). - С. 92-97.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2832Аналізується необхідність транснаціональної сегментації зовнішніх ринків, обґрунтування стратегій розширення та проникнення на ринки з метою ефективного здійснення підприємством зовнішньоекономічної діяльності. Пропонується методика формування глобального портфеля товарів/ринків для підприємств – суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.The necessity of external markets transnational segmentation, the basing of broadening strategies and the strategies of markets penetration with the aim of effective foreign economy activity of enterprise is analyzed. The method of global goods/markets portfolio forming for the enterprises which are the subjects of foreign economy activity is proposed.otherстратегія розширеннязовнішні ринкитранснаціональна сегментаціяпортфель товарів/ринківзовнішньоекономічна діяльністьpenetration strategyexternal marketstransnational segmentationgoods/markets portfolioforeign economy activitybroadening strategyстратегія проникненнякафедра маркетингуФормування глобального портфеля товарів/ринків підприємством – суб’єктом зовнішньоекономічної діяльностіArticle