Пєхота, Ірина СергіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-07-102013-07-102013Пєхота, І. С. Необхідність використання системи маркетингового контролю / І. С. Пєхота, О. Ф. Крайнюченко // Materiały IX Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji «Naukova prezestren Europy – 2013». Ekonomiczne nauki. – Przemyśl : «Nauka i studia» – Volume 5. – С. 8-10.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9048Розглянуто складову процесу управління маркетингу, а саме контроль маркетингової діяльності підприємства, його сутність, елементи, різновиди та необхідність організації та використання. The constituent of process of management of marketing is considered, namely control of marketing activity of enterprise, his essence, elements, varieties and necessity of organization and use.otherмаркетинговий контрольорганізація контролю маркетингуелементи контрольно-аналітичної системирізновиди маркетингового контролюmarketing controlorganization of control of marketingelements of control-analytical systemsvarieties of marketing controlкафедра маркетингуНеобхідність використання системи маркетингового контролюThesis