Лисенко, К. М.Скригун, Наталія Петрівна2012-06-252012-06-252010Лисенко, К. М. Чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства / К. М. Лисенко, Н. П. Скригун // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2010. – № 33. – С. 167–169.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1815Конкретизовано чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано авторський підхід до розподілу чинників впливу за ступенем їхньої контрольованості підприємством. Concretized factors of influencing of marketing potential of the company. Suggested author’s approach to allocation of factors of influencing by the level of control over their company.otherмаркетингmarketingмаркетингова діяльністьмаркетинговий потенціал підприємствачинникmarketing activitymarketing potential of the companyfactorкафедра маркетингуЧинники впливу на маркетинговий потенціал підприємстваArticle