Павлов, Валерій Лук’янович2019-06-242019-06-242019Павлов, В. Л. Вища школа в сучасній Україні: ціннісний вимір / В. Л. Павлов // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції, 4–5 квітня 2019 р. — Тернопіль : Видавничий центр Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка, 2019. — С. 84–88.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29865В статті аналізується стан вищої освіти в сучасній Україні. Звертається увага на низький рівень знань студентів та прорахунки в організації навчального процесу.Показується вплив так званого Болонського процесу на функціонування вищих навчальних закладів. Звертається увага на понижений статус гуманітарних знань при підготовці фахівців різних рівнів. The article deals with the state of high education in modern Ukraine. Attention is drawn to the low level of students’ knowledge and miscalculations in the organization of the learning process. The influence of the so-called Bologna process on functioning of high educational institutions is shown. Attention is drawn to the degraded status of humanitarian knowledge in the training of specialists of different levels.uk-UKосвітавища школатрансформаційні процесиeducationhigh schooltransformational processesкафедра гуманітарних дисциплінВища школа в сучасній Україні: ціннісний вимірArticle